Určitě to znáte sami. Kupujete si produkty přes internetové e-shopy, ale nemůžete najít pravidla, která by měla být k nahlédnutí každému zákazníkovi. Bohužel mnoho firem, e-shopů a jiných tyto podmínky skrývá v tom domnění, že se zákazník přestane snažit takové podmínky najít, a tudíž mají skulinku v možném byznysu. Stalo se Vám, že při reklamaci jakéhokoliv produktu Vám nebylo vyhověno? Mě se to stalo třeba už několikrát. Vždy jen díky dané skulince, kterou si někdo napsal někam malým písmem. Takové firmy jsou již pro mě mrtvé a nakupuji pouze tam, kde je jasně vidět, že je mají k nahlédnutí. Nemusíte si je ani číst, když vidíte, že je mají opravdu jasně viditelné, a tak se nemají proč děsit z možných nepříjemností spojených například s vrácením produktu.
Z mých zkušeností jako člověka, který nakupuje přes internet často Vám chci sdělit, že se opravdu není čeho bát, pokud na první pokus najdete tyto obchodní podmínky. Stalo se mi mockrát, že při vrácení produktů, kdy například nebyla ani předaná zásilka v požadovaném termínu (například doručení do Vánoc) se semnou e-shop dohadoval, že mi nevrátí peníze, protože když se jim zásilka vrátila, nebyl v ní dopis, kde uvádím přesně na slovo danou větu, kterou měli napsanou v obchodních podmínkách.
Vcelku hloupost že? Hádají se klidně několik týdnů, jen abychom to vzdali. Abychom nechtěli peníze nazpět a vzali jsme si to co nám bylo posláno. Je ale nereálné napsat dopis do balíku, který jsme si ani nepřevzali, ale to už ta firma vidět nechce. Pokud jste i Vy člověkem, kterého takové firmy vydírají, nenechte si to líbit! Vždy bojujte, dokud to jde. Jsou to Vaše tvrdě vydřené peníze.
Jsem ráda za obchody, kde je vidět, že se nestydí za to, co mají napsané v podmínkách. Například obchodní podmínky Adelvomack mají jasně viditelné a přehledné, kde, co a jak mají.