Živá zvířata patří k nejoblíbenějším zdrojům dětské zábavy a děti také bývají častými návštěvníky zoologických zahrad a podobných prostor, kde se mohou setkat tváří v tvář s některými mazlíčky. Děti si mnohdy lépe, než my dospělí, uvědomují, že zvíře je živý tvor, a že má právo na důstojný život, a proto je také snazší přesvědčit mladé dospívající jedince o etickém přístupu ke zvířatům, například v souvislosti s vegetariánstvím.
Propagaci zdravé výživy rostlinného původu lze provádět i v nově otevřeném zookoutku, spojeném s botanickou zahradou. Jestliže právě vy nebo vaši blízcí máte zájem udržovat v provozu malou ZOO (zookoutek nebo zoopark), a posadit jej do malebného prostředí okrasných rostlin, měli byste o svém záměru veřejnost informovat. K propagační činnosti nám dnes výborně slouží virtuální prostředí Internetu, mnohdy výrazně lépe, než draze placená reklama v masmédiích.
Začít byste měli u vlastních webových stránek, ty bude vhodné opatřit fotografiemi a dostatečně výmluvným popisem jednotlivých pavilonů či ohraničených prostor se zvířaty, a s chovanými exempláři. Samozřejmě bude zapotřebí věnovat část webu pro otevírací dobu a vstupné a další provozní informace, včetně orientačního plánku areálu a přístupu, parkování vozidel atp.
Na co ovšem nesmíte zapomenout, je analýza SEO, která se postará o dobré umístění webu v internetových vyhledávačích. SEO je základní mechanismus pro kontakt s vyhledávači, což se také potvrdí samotnou analýzou klíčových slov, vyskytujících se pro vámi zvolenou činnost.
Webové vyhledávače umístí do předních pozic pouze takové zdroje, s nimiž si rozumí, a z jejichž prvků SEO vyčtou podstatné údaje. Může se pak stát, že i hůře obsahově zpracovaný web, ovšem po stránce SEO nezanedbaný, bude na prvním místě před vámi, a lidé budou spíše navštěvovat vašeho konkurenta.